Merchandise-producten en onderdelen online bestellen

De nieuwe shop van Dennerle vormt een meerwaarde voor de consument en voor de speciaalzaak

In het kader van de nieuwe presentatie van Dennerle op internet heeft de onderneming nu ook een eigen shop-oplossing openbaar gemaakt. De shop heeft vooral merchandise-producten en onderdelen die in de handel niet zonder meer verkrijgbaar zijn. De strategische opzet van Dennerle ligt daarbij vooral in de meerwaarde, die zowel voor de speciaalzaak als voor de consument geldt.

NeNaast een breed portfolio aan onderdelen, biedt Dennerle ook een groot aantal „fanproducten“ aan. Daaronder bevindt zich ook het door aquarianen fel begeerde “Vissen zijn vrienden" shirt. Maar ook de printartikelen van de firma Dennerle, zoals bijvoorbeeld de Aquascaping Guide en de uitgaven van Breeders & Keepers, zijn nu online verkrijgbaar. „Vooral bij de onderdelen-service kunnen onze speciaalzaakpartners van ons nieuwe aanbod profiteren, aldus een overtuigde Ulrich Gaida. Zo kunnen de speciaalzaken direct ter plaatse de klanten over het betreffende onderdeel informeren en in het beste geval direct bestellen.

Volgens Gaida is de nieuwe shop alleen bestemd voor de verkoop van merchandise-producten en onderdelen. „Wij zetten ons nog steeds in voor de nauwe samenwerking met onze speciaalzaakpartners en de verkoop van onze producten in winkels“, benadrukt de 38-jarige.