Gratis toegang tot de adembenemende SEA LIFE aquariums

Dennerle start met een nieuwe waardebonactie die voor veel producten en waterplanten geldt

Aquarianen krijgen gratis toegang tot een SEA LIFE center. En hoe werkt het? Gewoon een betreffende waterplant of een van de vele Dennerle producten met de SEA LIFE waardebon kopen, deze goed bewaren en bij een volgens bezoek aan een van de acht fascinerende SEA LIFE aquariums inwisselen.

„Iedere volledig betalende bezoeker mag met deze waardebon een tweede volwassene of een kind gratis meenemen“, zegt Heinz Dennerle, de eigenaar en bedrijfsleider. „De waardebonnen gelden in heel Duitsland, want wij verspreiden ze in alle zaken, die onze producten en waterplanten verkopen.

De SEA LIFE aquariums met hun adembenemende onderwaterlandschappen zijn in Duitsland op acht verschillende plaatsen te vinden en trekken nu al veel weetgierige hobbyaquarianen. Het SEA LIFE concept is erop gericht om de inheemse maar ook tropische onderwaterwereld in een spannende vorm aan de bezoekers te presenteren. Zo ga je door een tunnel de grote aquariums in en kun je als het ware in het leefgebied zelf zijn. Meedoen is in veel SEA LIFE aquariums zeer welkom en kinderen en volwassenen kunnen in „voelaquariums“ onder deskundige begeleiding zee-egels, zeesterren of anemonen van dichtbij beleven.

De tegoedbonnen zijn geldig tot eind juni 2012. „Veel gezinnen kunnen een bezoekje aan een SEA LIFE aquarium de komende vakantie inplannen en gebruikmaken van de korting“, zegt Thomas Feierabend, marketingleider bij Dennerle

„De waardebonnen met een prijsvoordeel van 13,95 euro worden zonder prijsverhoging van onze producten verstrekt“, benadrukt de vader van meerdere kinderen. „Daarmee bieden wij klanten van Dennerle volgens ons motto "Natuur beleven" een echte meerwaarde. Wij wensen iedereen veel plezier met onze producten en tijdens het bezoek aan Sealife.“