Dennerle slaat nieuwe wegen in als het gaat om publieke relaties

Dennerle GmbH start het nieuwe jaar met een nieuwe samenwerkingspartner voor publieke relaties.

Die Etagen GmbH gevestigd in Osnabrück en met vestigingen in Hamburg en Berlijn ondersteunt de internationaal opererende onderneming uit Rijnland-Palts. Het nieuwe projectteam voor de communicatie van Dennerle wordt aangevoerd door een branchekenner: Daniel Hopkins. De 33-jarige keert na bijna anderhalf jaar afwezigheid weer terug als adviseur, redacteur en pr-manager in de aquaristiekbranche. Het laatst was hij met zijn eigen pr-projecten verschillende maanden door de wereld op reis en onder andere actief in Brazilië.

Voor Thomas Feierabend, bij Dennerle verantwoordelijk voor de marketing en verkoop, was de keuze voor hem en voor Die Etagen gemakkelijk: „Daniel Hopkins heeft in het verleden al bewezen een goede feeling te hebben voor publieke relaties met veel meerwaarde voor handelspartners“, zegt de directeur marketing. Bovendien heeft hij zich „door zijn engagement voor de branche onderscheiden“. Feierabend is ervan overtuigd: „Door de samenwerking zullen we in de toekomst schouder aan schouder met onze handelspartners nog betere en duurzame publieke relaties met merkbaar profijt voor alle betrokkenen creëren.“